Connect with us

Biznes

Praca przez Internet – sprawdź czym możesz się zająć

Published

on

Podjęcie decyzji o rozpoczęciu pracy w sieci, czy to dodatkowej czy stałej to ważny krok w samorealizacji. Istnieją różne metody zarabiania przez Internet. Czujesz się gotowy aby podjąć taką formę zatrudnienia ale nie wiesz od czego zacząć? Koniecznie odpowiedź sobie na kilka pytań.

 

W czym jestem dobry?

Jeśli czujesz się dobrze w pisaniu, lubisz bawić się słowem i definiujesz siebie jako osoba posiadająca lekkie pióro to możesz spróbować swoich sił w copywritingu. Aktualnie na rynku istnieje wiele portali dla początkujących pisarzy. Pozwalają one zdobyć doświadczenie w tworzeniu różnego rodzaju treści. W większości portale te działają na zasadzie zleceń przesyłanych przez usługodawców. Nie musisz mieć swojej firmy, ani dopełniać skomplikowanych formalności rozliczeniowych. Takie portale robią to za Ciebie. Należy jednak pamiętać, że są to teksty mało płatne, anonimowe co nie pozwoli nam na budowanie swojego portfolio. Inaczej będzie jeśli znajdziesz zlecenia, które nie są wystawiane na portalach. Często jednak wiąże się to z posiadaniem własnej firmy, a jej ewentualne założenie to kolejna ważna decyzja.

Jaka jest moja pasja?

Rób to co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia. Tak mówią, więc jeśli masz pasję i chcesz podzielić się z nią innymi możesz zacząć prowadzić bloga. Początkowo taka forma pracy będzie wymagała od Ciebie cierpliwości. Jednak jeśli postarasz się o to aby Twój blog był merytorycznie nieskazitelny, a jednocześnie ciekawy i estetyczny to z pewnością przyciągniesz do siebie reklamodawców. Niestety, na taki rozwój sytuacji musisz trochę poczekać, więc blog jako forma zarabiania w Internecie jest raczej traktowany jako praca dodatkowa.

Advertisement

Czy jestem kreatywny?

Kolejne pytanie, od którego musisz zacząć wybór pracy w sieci dotyczy kreatywności. Tworzenie oryginalnych haseł, ciekawych opisów i ładnych grafik z pewnością sprawdzi się w prowadzeniu social mediów. Jeśli chcesz zacząć pracę zdalną jako specjalista od e-marketingu koniecznie zapoznaj się z aktualnymi trendami. Rynek jest bardzo dynamiczny i wymaga ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań. Zwróć uwagę na cele jakie chcesz osiągnąć. Koniecznie zacznij od badania danego segmentu rynku, którego social media masz zamiar prowadzić.

Co mogę dać od siebie?

Ważne jest aby wiedzieć ile czasu, energii i wkładu finansowego możesz dać od siebie na początek. Jeśli chcesz zarabiać jako influenser musisz określić czego ma dotyczyć Twój profil i co Ty możesz dać swoim obserwatorom? Jeśli uważasz, że dobrze sprawdzisz się w recenzjach produktów, zbuduj swoje portfolio, bądź niezależny i rzetelnie oceniaj dane produkty. To z czasem na pewno zaowocuje rosnącą liczbą obserwujących. Wybierz do recenzji to na czym się znasz. Twoi obserwatorzy szybko wyczują jeśli będziesz polecać im nieciekawe produkty. Pamiętaj aby zacząć od skompletowania potrzebnych Ci narzędzi. Jeśli uważasz, że jesteś w stanie zainwestować w pracę w sieci swoje środki finansowe, to możesz pokusić się o pobranie płatnych programów do edycji grafiki, czy odbycie kursów.

Na czym mi zależy?

Jeśli wybrałeś już formę pracy jaką podejmiesz koniecznie określ jaki jest jej cel. Jeśli interesuje Cię zarabianie przez Internet dużych pieniędzy to musisz wybrać mądrze. Pisanie tekstów na czas będzie raczej słabym źródłem dochodu. Znacznie bardziej dochodowe może okazać się posiadanie dobrze poczytnego bloga albo prowadzenie social mediów. Jeśli jednak zarabianie w sieci to tylko Twoja praca dodatkowa, to spróbuj swoich sił w wypełnianiu ankiet i tworzeniu recenzji. Pamiętaj! Początki bywają trudne. Budowanie dobrej renomy w Internecie to często długi i czasochłonny proces. Może jednak okazać się, że z czasem zarobek w sieci będzie Twoim jednym źródłem dochodu.

Artykuł przygotowany przez serwis make-cash.pl – forum o zarabianiu przez Internet

Advertisement

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Santander Bank Polska nagrodzony za najlepszą wielokanałową obsługę klienta

Published

on

By

fot. Santander Bank Polska

Po raz trzeci Santander Bank Polska zdobył tytuł „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Kredyt gotówkowy znalazł się na 2. miejscu, a konto osobiste na 3. w kategoriach produktowych „Złoty Bankier”. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce.

To trzecie zwycięstwo Santander Bank Polska w najważniejszej kategorii rankingu „Złoty Bankier 2024”. Badanie przeprowadził Minds & Roses na zlecenie Bankier.pl i Puls Biznesu. Bank co roku od 6 lat zajmuje miejsce na podium rankingu w kategorii głównej tj. wielokanałowa jakość obsługi.

Trzeci >>Złoty Bank<< to dla nas ogromne wyróżnienie. Niezmiennie od 6 lat jesteśmy w gronie liderów rankingu wielokanałowej jakości. To potwierdza, że wysoka jakość wpisała się w DNA banku i stanowi kierunkowskaz do wszystkich działań. Ale wciąż stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. W tym roku wprowadziliśmy nową strategię >>Pomagamy Osiągać Więcej<<. Jej trzy kluczowe filary to Total Doświadczenie, Total Digitalizacja i Total Odpowiedzialność. Jeszcze mocniej koncentrujemy się na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru i wzbudzać pozytywne emocje. Nasze ambicje są wysokie, a cele niezmienne – być najlepszą otwartą platformą usług finansowych, która działa odpowiedzialnie, ciesząc się lojalnością i zaufaniem klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności” – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Advertisement

Kredyt gotówkowy Santander Bank Polska zajął 2. miejsce, a konto Santander 3. miejsce w kategoriach produktowych. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce wśród badanych banków.

Metodą mystery client audytorzy oceniają jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu – placówkach, bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych, kanałach telefonicznych. Badane jest podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb, prezentacja oferty – wszystko w odniesieniu do nowych i dotychczasowych klientów.

Organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu ranking „Złoty Bankier”, od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków, stawiając na najlepsze praktyki rynkowe i produkty odpowiadające potrzebom klientów. 

Źródło informacji:  Santander Bank Polska

Advertisement

art. sponsorowany

Continue Reading

Biznes

Właściciele Domu Pogrzebowego Nekrolog z nowymi inwestycjami w infrastrukturę zakładu 

Published

on

By

Państwo Pawłowscy kontynuują ponad 30-letnią tradycję, zapoczątkowaną przez poprzednie pokolenie rodziny, w zakresie prowadzenia pilskiego Domu Pogrzebowego Nekrolog. Nowi właściciele prężnie rozwijają zakład i inwestują w nową infrastrukturę, stając się jednym z najbardziej dynamicznie działających podmiotów na lokalnym rynku.

Działający od 30 lat przy ulicy Żeleńskiego Nekrolog jest jednym z czterech domów pogrzebowych w mieście. Założony został przez Krystynę i Aleksandra Pawłowskich w latach 90., a następnie odziedziczony przez ich syna i synową, którzy kontynuowali tradycję wysokiej etyki obsługi klientów, rozpoczętą przez właścicielkę. Zakład świadczy usługi również w okolicznych miejscowościach.

Nowym właścicielom zależy przede wszystkim na zachowaniu wartości rodzinnej firmy, która cieszy się zaufaniem lokalnego rynku, jednocześnie stale podnosząc jakość usług. Łukasz Pawłowski wprowadził standardy pracy i zarządzania zespołem w zgodzie z dyscypliną, którą zna ze swoich doświadczeń jako strażak w PSP i OSP Piła. Z kolei jego żona Justyna na co dzień wykorzystuje swoją empatię i umiejętności organizacyjne zaczerpnięte z poprzednich doświadczeń w obsłudze klienta. W efekcie, Dom Pogrzebowy Nekrolog cieszy się wysokimi opiniami wśród klientów, co sprawia, że od ponad dwóch lat regularnie jest wybierany jako firma oferująca usługi najwyższej jakości w swojej branży i regionie, zgodnie z niezależnymi rankingami.

Otwartość i chęć ciągłego ulepszania oferty dla swoich klientów sprawia, że Państwo Pawłowscy nie przestają szukać możliwości rozwoju.

Advertisement

– W swojej pracy nieustannie spotykamy się z pogrążonymi w żałobie osobami i wnikliwie obserwujemy ich potrzeby, by ułatwić im ten trudny moment. Już od jakiegoś czasu rozważaliśmy rozbudową zakładu i inwestycję we własną chłodnię oraz nowoczesną salę pogrzebową. Chcemy zapewnić klientom jeszcze pełniejszą opiekę i wsparcie. Aby sprostać ich oczekiwaniom musimy nieustannie dostosowywać się do ich rosnących oczekiwań – ocenia Łukasz Pawłowski z pilskiego Nekrologu.

Rozbudowa zakładu i nowa jakość usług

Na pytanie o wyzwaniach po odziedziczeniu działalności po matce, nowi właściciele odpowiadają: “Firma prosperowała dobrze i cieszyła się zaufaniem klientów, ale wiedzieliśmy, że konieczna jest modernizacja. Chcieliśmy zachować wartości, na bazie których powstała, jednocześnie wnieść świeżość i nowe pomysły. W pierwszej kolejności zajęliśmy się rozbudową zakładu i powiększeniem zespołu pracowników”.

Inicjatywa podniesienia standardu świadczonych usług w Nekrologu rozpoczęła się od strategicznej inwestycji w rozbudowę infrastruktury zakładu. Między innymi utworzone zostały nowe przestrzenie, które usprawniły codzienną pracę personelu. Jednakże kluczowym elementem była budowa pierwszej nowoczesnej chłodni w Pile, dzięki której firma przestała być zależna od wynajmu przestrzeni zlokalizowanych w szpitalu czy na cmentarzu. Wpłynęło to na obniżenie kosztów wewnętrznych firmy, co z kolei przekłada się na możliwość zaoferowania usług w niższej cenie. Ponadto powstała również komfortowa sala pożegnań, która umożliwia rodzinom spokojne pożegnanie się ze zmarłym, a także zachowanie, potrzebnej w tym momencie, prywatności.

Zainwestowano również w modernizację strony internetowej domu pogrzebowego, dzięki czemu została ona dopasowana do europejskich standardów i umocniła pozycję firmy w Internecie. Działanie to pozwoliło również na podkreślenie widoczności Nekrologu w sferze online. Ułatwi to potencjalnym klientom proste i szybkie wyszukanie firmy, która kompleksowo i profesjonalnie wesprze ich w organizacji ceremonii i pochówku w tym wymagającym czasie.

Realizacja tych działań zaowocowała stworzeniem nowoczesnego zakładu, który spełnia najwyższe standardy i oferuje usługi pogrzebowe najwyższej jakości. Dzięki tym wszystkim ulepszeniom, Nekrolog wyróżnia się w polskiej branży funeralnej i zwraca uwagę klientów poszukujących odpowiedzialnego partnera w tych trudnych dla siebie chwilach.

Advertisement

Ponadto, Nekrolog planuje w przyszłości wzbogacić ofertę o usługi koncyliacyjne. Dzięki temu nie tylko podniosą standard świadczonych usług, zapewniając nowoczesność w działaniu, ale także będą w stanie wesprzeć rodziny w rozwiązywaniu konfliktów związanych z podziałem spadku. Realizacja tego celu pozwoli im na jeszcze bardziej efektywne wsparcie osób pogrążonych w żałobie, dla których tego rodzaju spory często nie są priorytetem w tak trudnym okresie po stracie bliskiej osoby.

Więcej informacji na temat Nekrologu można znaleźć na stronie internetowej nekrolog.sereni.pl

art. sponsorowany

Advertisement
Continue Reading

Advertisement
Advertisement